el meu primer Post

Bé, avui començo un blog, millor dit “una prova de blog”, tot comença per l’interès en investigar sobre aquest tema i el community manager, però m’he anat submergint en la creació i personalització i he decidit invertir-hi temps, crec que serà la millor manera, així que al final he acabat m’he atrevit i he acabat escrivint. No sé si tindré temps per actualitzar-lo, cosa imprescindible en un blog, però ho intentaré i ho faré de la millor manera que sàpiga. Suposo que escriuré el que em surti de l’ànima, parlaré de mi, del que m’agrada, del que vull compartir. No em reconec com una gran escritora, ni tans sols com una de petita però bé… ho provaré.

Anuncis

Deixa un comentari

